tirsdag 26. august 2008

Nå er det lenge siden sist.


Nå er det altfor lenge siden jeg hadde en oppdatering. Har plutselig fått en travel hverdag. For det første har jeg fått meg jobb, og i tillegg til det har jeg begynt litt på skole. Tar opp igjen matte og norsk fra videregående, for å prøve å forbedre karakterene mine. Foreløbig er det bare gøy.




Får jo tid til litt håndarbeid innimellom. Jeg har startet på ett nytt prosjekt, lace spiral scarf fra boka 101 designer one-skein wonders. Blir spennende å se når jeg får det ferdig. Ellers må jeg ta en opptelling på barnehagesokkene, har fått litt strikkehjelp fra både mamma og mormor, så jeg har ikke helt oversikten på hvor mange sokker jeg har igjen å strikke nå.

1 kommentar:

Cloudberry sa...

Gratulerer med jobb ;)
Skjønner ikke at du må ha SÅ mange sokkepar til guttan.... Her har eg no kun hatt med et ekstra skiftepar i alle åran i bhagen.