onsdag 1. april 2009

Broderikonkurranse

I dag lå det en ny konkurranse på hobbykroken.
Denne måneden står brodering i sentrum. Ingen UFO - men ett ubegynt prosjekt. Du skal melde på ett kit. Om dette er en ferdig pakke eller ett du lager sammen selv bestemmer du. Vi trekker premie. Premien trekkes blandt dere som blir ferdig! Påmelding skjer ved at du legger inn bilde av kittet ditt. Blank aida, tråder, mønster og forside av kit/mønster. Passord "PÅSKE" skal også være synlig. Ett annet kriterie er at det minst skal være 1500 sting på produktet.

Jeg bare måtte bli med, til tross for at jeg er igang med ufo-rescue, så jeg fant en måte der jeg kan gjøre begge deler. Jeg regnet meg fram, og fant ut at jeg må brodere minst 300 sting (i tillegg til atterstingene) hver dag for å komme i mål, så bruker jeg resten av dagen til ufo-rescuen.

Jeg har meldt meg på med Lynet McQueen.


I dag har jeg brodert 373 sting.

Synes forøvrig at så mange sting ser ganske lite ut...

Ingen kommentarer: