tirsdag 25. august 2009

EFIT 25.08.09

Da var jeg klar for efit igjen, er syk i dag, så det blir nok en litt kjedelig dag.

08:15

Lager meg en kopp te, før jeg kræsjer på sofaen

09:15


Benytter sjansen mens jeg alikavel er oppe å går,
til å rydde ut av oppvaskmaskinen.
Har egentlig mer husarbeid som skulle vært gjort,
men får se utover dagen om det skjer noe med det.

10:15


Ingen dag uten strikking.
Har akkurat lagt opp til sokk nr 2 i paret jeg strikker på.

11:15


Har litt klær som må legges sammen.
Nå har jeg i allefall fått de ned i kjelleren, så får vi se
om jeg ikke får lagt de sammen og inn i skapene også i løpet av dagen.

12:15


Etter å ha fått i meg litt frokost
(eller, på denne tiden av døgnet kalles det gjerne lunch)
tar jeg med meg te-koppen ut på altanen for å få litt frisk luft.
Har fortsatt ikke fått begynt på klærne som må legges sammen.

13:15


Days of our lifes

14:15


Da var jeg i allefall i gang.
Det går jo kjapt bare man kommer seg igang.
Har igjen en liten haug til hver av gutta, så 5-10 minutter til så er jeg ferdig.

15:15


Strikker på sokkene mine.
Bare ett par repetisjoner igjen før jeg skal strikke hælen.

16:15


Nå er det ikke lenge før gutta boys kommer hjem,
så det er på tide å lage middag.
Er ikke akkurat gourmet-mat på menyen i dag
men kjøpepizza funker det også.

17.15


Etter middag er det godt å sitte i stolen å slappe av litt.

18:15


Å se på Barne-TV før kveldsmat, nei det er kjedelig.
Er mye gøyere å leke.

Storebror er på høstens første korøving, og kommer ikke hjem før om en times tid.

19:15


Nå er storebror kommet hjem fra korøving, og tar seg ett bad.
Masse skum er gøy.

20:15


Ferdig med kveldsmaten og klar for kveldsstell og natta

21:15


Smører morgendagens skolemat.
Resultatet kan dere snart se i bentobloggen

22:15

Spiser litt kveldsmat. 2 skiver med svolværpostei og o'boy
(også strikker jeg litt mere på sokkene)

23:15


Dagens siste bilde. Har strikket litt mere på sokkene,
ble ikke helt ferdig, men kanskje i morgen.
Har vel egentlig erklært meg selv frisk nå, så nå skal jeg
ta meg en dusj å gå å legge meg.
Må tidlig opp i morgen å levere ungene på skolen og i barnehagen.

Takk for i dag,
neste efit er 11. september

6 kommentarer:

gitsie sa...

Trist att du är sjuk, krya på dig.

Pillargontanten sa...

Vilka goa killar :O)
Tråkigt att vara sjuk, men det blev en del stickat :O)
Ha det gott!

Misen sa...

Snygga strumpor! Kul att se er dag.

Fru Mju sa...

härliga strumpor!!! krya på dig :))

Hanna sa...

Inne och kikar... ;-) Ser ut som en härlig dag!!! :-D Men trist att du är krasslig, hoppas du kryar på dig snart!!! :-)

Nnika sa...

Vad kul att kunna sticka med fyra stickor så.. jag skulle vara glad om jag kunde med två.. ;-)
Söta pojkar du har! :-)
Kul att följa er dag.
Kram