torsdag 26. juni 2008

ABC - nok en utfordring

Fikk en utfordring fra Hege, og da får jeg prøve så godt jeg kan. Hun har tatt den på engelsk, men jeg holder meg til norsk jeg.

Jeg sender den videre til Anna-Maylén, Elin73 og Svinsa

Temaet for denne er at for hver bokstav i alfabetet skal du finne ett ord (eller flere) som beskriver deg, hvem du er, hva du liker og hva som betyr noe for deg.

Anne B. Ragde
Benjamin
Chaniakysten - verdens flotteste syden-reisemål
Danmark
Energisk
Ferie
Garn
Hobby
Is - tror det er noe av det beste jeg vet, Ikea
Jobbsøking
Kakebaking
Leonard
Mais - tror nesten jeg kan ha mais på alt
Nord-norge
Onsdag - favoritt tv-dag
Pålitelig
Q-tips - får nesten panikk hvis jeg ikke har det i hus
Reise, Rockering
Sunnmøre, Strikking, Samboer'n
Tv
Underlig (av og til i alle fall)
Vanskelig (av og til)
Wannabe husmor
X - nei det snakker vi ikke om
Ytterst - jeg må sove ytterst
Zombie - føles i alle fall slik midt på natta når minstemann våkner
Ærlig
Øl - kan være godt det
Åpen

1 kommentar:

Anna-Maylén sa...

Heisann! Har du fått blogg her du da! Så gøy :) Kommer du bare til å bruke denne nå eller? Klem