onsdag 29. april 2009

Blogg-hoppe-runde

Da hadde jeg endelig tid til å ta meg en runde blogg-hopping.

En kort repetisjon av reglene: Gå inn på en blogg på din bloggliste, og gå videre inn på en på dens bloggliste osv osv. Husk å legg igjen kommentar hos de du besøker.

Disse var jeg innom på min vei:

Jeg startet hos Cruzidull, som er nygift. Turen gikk videre til madamstikk som har produsert en utrolig mengde ting i løpet av april. Derfra gikk turen til Tone M hun blogger om en kjole man kan se på Det store korslaget. PerJorun var neste blogg ut. Der kunne jeg lese om en flott topp. En blogg som tiltrakk seg min oppmerksom het nå var Foreldremanualen og det er nye kjendisbabyer på vei.

Der stoppet min reise for denne gang. Dette var en gøy måte å surfe blogger på, man kommer innom blogger man ikke har besøkt før. Skal gjøre dette flere ganger, og gjerne når jeg har litt bedre tid, så jeg får besøkt flere.

1 kommentar:

Anonym sa...

veldig interessant, takk